PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=8866}
7,4 163 490
ocen
7,4 10 1 163490
7,3 29
ocen krytyków
Predator
powrót do forum filmu Predator

Nuda.

ocenił(a) film na 6

Kiedy słyszałem o filmie byłem bardzo zainteresowany.
Kiedy kolega kupił mi na urodziny pierwszą część sagi predator to byłem bardzo ciekawy.
Oglądałem początek i okazało się że to nudne i głupie ale później koniec uratował cały film.
6/10

ocenił(a) film na 10
spilperg

Jeśli uważasz że ten film jest nudny i głupi to zapewne masz około 12-16lat.Pewnie przywykłeś do tego że akcja filmu pędzi na łeb na szyję aby ukryć dziury fabularne.I nie potrafisz docenić budowanego powoli klimatu filmu.

Mogę się też mylić i po prostu nie znasz się na dobrych filmach :3

ocenił(a) film na 10
Kamtaro1994

Swięte słowa.dobrze powiedziane.

ocenił(a) film na 6
Kamtaro1994

Ja uważam że film jest nudny a wy komentujecie że nie znam się na filmach.
Ja mam swoją ocenę a wy macie swoją.

ocenił(a) film na 7
Kamtaro1994

Piszesz tak, jakby film nie miał dziur fabularnych... Od strzałów predatora ktoś albo tracił kończynę, albo rozbebeszało mu cała klatkę piersiową, ale u Arnego oczywiście skończyło się na zadrapaniu...
Aczkolwiek nie twierdzę, ze film był nudny, wprost przeciwnie.

ocenił(a) film na 10
MINTOR1994

Zakładam że predator może regulować moc wystrzeliwanego pocisku.Np.Mógł naładować jeden silny strzał albo strzelać serią.Ale to tylko moja hipoteza.

MINTOR1994

Oczywiście, że predator może regulować siłe strzału. I tak, u Arniego skończyło się na zadrapaniu bo predator się z nim bawił poprostu, polowanie to dla niego sport, a że rozwalił już praktycznie całą ekipę mógł sobie pozwolić na zabawę. Dopiero pózniej zoriętował się ze Arni to godny przeciwnik i wyskoczył z nim na solo bez broni. Zanim się napiszę jakąś bzdure warto by było poczytać troche o predatorach. pozdrawiam

ocenił(a) film na 10
feler666